Leaderboard + rollout

Ukázka starter + rollout

Technické specifikace

Formát se skládá ze dvou kreativ: starter (leaderboard) a rollout.

 StarterRollout
Formát SWF, JPEG, GIF SWF, JPEG, GIF
Rozměry (ŠxV) 990x100 990x210
Datová velikost do 50 kB do 50 kB
Max. délka animace (zobrazení) neomezena 10 vteřin

Funkcionalita

Konstrukce

Starter

Musí mít definováno volání těchto funkcí:

  1. Najetí kurzoru na plochu starteru (roll over)
    on (rollOver){
    	if ( _root.activex == 1 ) {
    		fscommand( "_starterIn" );
    	} else {
    		getURL( "javascript:" + _root.prefix + "_starterIn()" );
    	}
    }
    
    /* knihovny potrebne pro ilayer */
    import flash.external.ExternalInterface;
    
    /* posluchaci udalosti - najeti mysi */
    /* predpoklada, ze adButton je tlacitko v nejvyssi vrstve (pro URL klik) */
    adButton.addEventListener( MouseEvent.MOUSE_OVER, extJsFncShow );
    /* volani JS funkci mimo flash */
    function extJsFncShow( e:MouseEvent ):void {
        if ( flash.external.ExternalInterface.available ) {
            ExternalInterface.call("ilayerShow()");
        }
    }
    
  2. Opuštění plochy kurzorem (roll out):
    on (rollOut) {
    	if ( _root.activex == 1 ) {
    		fscommand( "_starterOut" );
    	} else {
    		getURL( "javascript:" + _root.prefix + "_starterOut()" );
    	}
    }
    
    
    /* posluchaci udalosti - odjeti mysi */
    /* predpoklada, ze adButton je tlacitko v nejvyssi vrstve (pro URL klik) */
    adButton.addEventListener( MouseEvent.MOUSE_OUT, extJsFncHide );
    function extJsFncHide( e:MouseEvent ):void {
        if ( flash.external.ExternalInterface.available ) {
            ExternalInterface.call("ilayerHide()");
        }
    }
    
  3. Proklik:

    ACTIONSCRIPT2 implementace/ vývojová prostředí: Macromedia FLASH5-8 ( MF5, MF MX, MX2004, F 8), Adobe CS3/9 a CS4/10
    (v režimu AS2), SWiSH Max2 AS2 je doporučovaná verze !

    on (release) {
    if (!_root.clickthru && _root.clickTag) {
    _root.clickthru = _root.clickTag; }
    if ( ! _root.clickTarget ) {
    _root.clickTarget = "_blank";
    }
    getURL(_root.clickthru, _root.clickTarget);
    }

    (Adobe CS3,4 (9,10) + AS3) – kód není umístěn na tlačítku, ale na prvním framu animace v hlavní scéně
    (musí být zároveň od tohoto framu přítomný objekt tlačítka, jehož cesta a název se nastavuje na druhém řádku kódu - je to jediný řádek v kódu, který se musí editovat, nemá-li tlačítko přidělený název "AdbuttonJmeno")

    var clickT:Object = root.loaderInfo.parameters;
    var Adbutton = AdbuttonJmeno; //plna cesta k objektu tlacitka
    if (clickT.clickthru == undefined && clickT.clickTag) {
    clickT.clickthru = clickT.clickTag;
    }
    if (clickT.clickthru == undefined && clickT.clickTAG) {
    clickT.clickthru= clickT.clickTAG;
    }
    if (clickT.clickTarget == undefined ) {
    clickT.clickTarget = "_blank";
    }
    Adbutton.addEventListener( MouseEvent.CLICK, AdClick );
    function AdClick( e:MouseEvent):void{
    navigateToURL(new URLRequest(clickT.clickthru), clickT.clickTarget);
    }

Rollout

Vnitřně by měl být I-layer zkonstruován takto:

  1. Opuštění plochy kurzorem (roll out):
    on (rollOut) {
    	if ( _root.activex == 1 ) {
    		fscommand( "_close" );
    	} else {
    		getURL( "javascript:" + _root.prefix + "_close()" );
    	}
    }
    
    on (rollOut) {
    	/* posluchaci udalosti - odjeti mysi */
    	/* predpoklada, ze adButton je tlacitko v nejvyssi vrstve (pro URL klik) */
    	adButton.addEventListener( MouseEvent.MOUSE_OUT, extJsFncClose);
    	function extJsFncClose( e:MouseEvent ):void {
        		if ( flash.external.ExternalInterface.available ) {
           			ExternalInterface.call("ilayerClose()");
        		}
    	}
    }
    
    
  2. Proklik:

    ACTIONSCRIPT2 implementace/ vývojová prostředí: Macromedia FLASH5-8 ( MF5, MF MX, MX2004, F 8), Adobe CS3/9 a CS4/10
    (v režimu AS2), SWiSH Max2 AS2 je doporučovaná verze !

    on (release) {
    if (!_root.clickthru && _root.clickTag) {
    _root.clickthru = _root.clickTag; }
    if ( ! _root.clickTarget ) {
    _root.clickTarget = "_blank";
    }
    getURL(_root.clickthru, _root.clickTarget);
    }

    (Adobe CS3,4 (9,10) + AS3) – kód není umístěn na tlačítku, ale na prvním framu animace v hlavní scéně
    (musí být zároveň od tohoto framu přítomný objekt tlačítka, jehož cesta a název se nastavuje na druhém řádku kódu - je to jediný řádek v kódu, který se musí editovat, nemá-li tlačítko přidělený název "AdbuttonJmeno")

    var clickT:Object = root.loaderInfo.parameters;
    var Adbutton = AdbuttonJmeno; //plna cesta k objektu tlacitka
    if (clickT.clickthru == undefined && clickT.clickTag) {
    clickT.clickthru = clickT.clickTag;
    }
    if (clickT.clickthru == undefined && clickT.clickTAG) {
    clickT.clickthru= clickT.clickTAG;
    }
    if (clickT.clickTarget == undefined ) {
    clickT.clickTarget = "_blank";
    }
    Adbutton.addEventListener( MouseEvent.CLICK, AdClick );
    function AdClick( e:MouseEvent):void{
    navigateToURL(new URLRequest(clickT.clickthru), clickT.clickTarget);
    }
Hledat
Flash prostředí
Action Script 2 | Action Script 3
English