Middle Page Parallax


Middle Page Parallax

Reklamní formát Middle Page Parallax funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí, které zůstává na svém místě ve vztahu ke stránce


Parallax efektem reklamního formátu Inread lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a nechat je si projít příběh jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.

Viditelný rozměr je 1180 x 300 px, rozměr obrázku na výšku doporučujeme 750 px. Kreativu je třeba připravit s ohledem to, že vrchní a spodní část obrázku nemusí bát viditelná uživatelům kteří mají nedostatečnou velikost okna prohlížeče na výšku.
(Velikost okna prohlížeče, záhlaví, stavový řádek a jiné lišty, jsou závislé na nastavení jednotlivých uživatelů.).

Příklad: Na stránce s výškou okna prohlížeče 700px a nasazenou kreativou o velikostí 1180 x 750px se nezobrazí posledních 50 px sdělení formátu.

Příklad v pozici special1 naleznete na odkaze: Homepage Aktuálně.cz.

Pro spuštění kampaně je potřeba dodat oba rozměry, tzn. dodat kreativu pro "širokou" i "úzkou" verzi Aktualne.cz

Technické specifikace

Middle Page Parallax
Formát jpg/png/gif
Rozměry (ŠxV) Pro "širokou" verzi Aktualne.cz 1180x750px (viditelný rozměr 1180x300px) pro "úzkou" verzi Aktualne.cz 990x750px (viditelný rozměr 990x300px)
Datová velikost do 150 kB
Hledat
Flash prostředí
Action Script 2 | Action Script 3
English