Economia, a.s. | Parallax

Parallax


Parallax

Reklamní formát Parallax funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí, které zůstává na svém místě ve vztahu ke stránce

Díky tomuto efektu je možné předat příběh a efektivně zapůsobit na uživatele webové stránky Aktuálně.cz a Ihned.cz.
Parallax efektem lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a nechat je si projít příběh jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.

Optimální rozměr kreativy je 300 x 600 px při celkové výšce 1 200 px. Zároveň je možné vytvořit i vyšší kreativu, nicméně nemůžeme garantovat korektní zobrazení na všech stránkách, vzhledem k délce stránky, na které se formát parallax zobrazí

Příklad: pokud bude kreativa vysoká 1 400 px a zobrazí se na stránce, kde bude prosto pro reklamní formát Parallax 1 250 px, nezobrazí se posledních 150 px sdělení

Příklad v pozici halfpage naleznete zde.

Technické specifikace

Parallax
Formát jpg/png/gif
Rozměry (ŠxV) 300x1200px (viditelný rozměr 300x600px)
Datová velikost do 150 kB
Umístění Halfpage na Aktualne.cz, nebo Ihned.cz
Hledat
Flash prostředí
Action Script 2 | Action Script 3
English