Nativní reklama


Nativní reklama

Nativni reklama je reklama, která graficky, kontextem a pocitově splývá s okolním obsahem v médiu ve kterém se objevuje a zapadá do jeho obsahu.

Příklad v toku zpráv na Centrum.cz


Technické specifikace

  • Titulek: 72 znaků včetně mezer. Může být max 85, ale 72 je minimum které se zobrazí vždy.
  • Perex: 125 znaků včetně mezer. Perex se nezobrazuje všude, např. na centrum.cz
  • Inzerát bude označen slovem "Reklama"
  • Poutací obrázek: vzhledem k různému rozměru obrázků v anotacích je vhodné dodat tyto velikosti:
    • 353x353px
    • 252x189px
    • 280x186px
    • 230x130px
  • V případě cílení pouze na konkrétní weby jsou rozměry tyto:
    • Centrum / Atlas / Volny: 230x130px, 252x189px
    • Ihned.cz: 230x130px, 252x189px
    • Zena.cz: 353x353px
    • Aktualne.cz: 230x130px, 353x353px, 252x189px, 280x186px
    Pokud nebudou dodány všechny doporučené rozměry, nemusí být vidět celá plocha obrázku (v závislosti na webu / sekci kde se reklama zobrazí). V horních pozicích na Centrum / Atlas / Volny se poutací obrázek nezobrazuje.

    Datová velikost jednoho poutacího obrázku je 75kB (max. datová velikost jednoho poutacího obrázku je 100kB)

    Ukázka Nativní reklamy na Centrum.cz zde
    Ukázka Nativní reklamy na Aktualne.cz zde

Hledat
Flash prostředí
Action Script 2 | Action Script 3