Mobile Interscroller je reklamní formát, který funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí které zůstává na svém místě ke vztahu ke stránce.
V rámci tohoto efektu lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a prohlednout ji jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.
Ukázka kreativy
Reálná ukázka kreativy
Technické parametry
Mobile Interscroller | Detail |
---|---|
Formát | jpg/png |
Rozměry (ŠxV) | 768x1230px |
Datová velikost | do 200 kB |
Důležité
- URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.
- Nelze použít HTML5, pouze statický obrázek.
- Vzhledem k různým typům a velikostem displayů na některých zařízeních či webech (například pokud je aktivní „sticky“ menu) nemusí být celou dobu viditelná horní nebo dolní část obrázku. Doporučujeme proto hlavní sdělení umisťovat doprostřed kreativy.