Kreativa má špatně definovaný proklik, nebo proklik neexistuje, a tudíž nefunguje cílová url.
- Řešení: Upravit definici prokliku dle tohoto návodu.
Větší datová velikost kreativy
- Celková velikost kreativy je vyšší, než-li je povolena dle technických pořadavků.
- Řešení: Použít větši kompresi bitmapových obrázků.
Kreativa splývá s pozadím stránky
- Není znatelné, co je samostnatná stránka a co reklama.
- Řešení: Přidat ke kreativě min. 1px rámeček kontrastní barvy.
Použití ovládacích prvků operačních systémů (kurzorová šipka, ručička)
- Banner nesmí obsahovat ovládací prvky operačních systémů.
- Řešení: Při použití součástí operačních systémů v banneru musí být tyto prvky zřetelně odlišeny od prvků systému konečného uživatele. Velikost musí být minimálně jedenkrát větší. Povolena jsou barevná provedení i další jiné úpravy tvaru prvků.