Inzertní (placené) materiály nesmí obsahovat žádné prvky (včetně grafických), které by mohly navozovat podobnost s redakčním textem a grafikou (např. domicil, podpis autora, citace, upoutávky atd.). Text inzerátu nesmí být lámán na stejnou šíři sloupce jako text redakční. PR inzerát ve všech titulech bude vydavatelem vždy označen jako „Advertorial“ nebo „Inzerce“.
V případě dodání hotových inzertních dat:
- tiskové PDF v barevném rozlišení CMYK
- minimální doporučené rozlišení všech obrázků a pozadí je 300dpi, loga 600 dpi, v domluvených rozměrech dle objednávky
- více o barevnosti a formátech viz ceník – parametry inzertních dat.
Všechny tituly mají určenou hodnotu barevného pokrytí (TOC) – tedy, v nejsytějších a nejtmavších pasážích inzertních podkladů je třeba dodržet hodnotu optimálního pokrytí barvou. Při nedodržení tohoto parametru bude hodnota plošného pokrytí automaticky optimalizována:
- pro novinový tisk: v součtu CMYK činí max. 240 %
- pro Ekonom: v součtu CMYK činí max. 280 %
- pro ostatní magazíny: v součtu CMYK činí max. 300 %
Pro výrobu/zalomení inzerce u nás je nutno dodat samostatně:
- dodavatelem/inzerentem předem schválený FINÁLNÍ text ve wordu, DOC, DOCX, RTF, TXT… – počet znaků pro jednotlivé typy a formáty inzerce naleznete zde.
- loga v křivkách nebo jiném souboru v dostatečném rozlišení 600 dpi a požadované barvě
- fotky, obrázky a pozadí, v minimální kvalitě 300 dpi
- návrh inzerátu nebo popis, jak by mohl vypadat
- kontaktní údaje, mobil a e-mail na osobu, která inzerci bude následně schvalovat
QR kódy:
- Za čitelnost dodaných QR kódů klienta neručíme.
- Doporučený postup pro výrobu QR kódu naleznete zde