Systém infotext (pro produkt Direct Mailing) je hybridní realtime nástroj pro ověřování a rozesílání reklamních mailů na uživatele vlastnící mailovou schránku na doménách centrum/atlas/volný do složky doručená či hromadná pošta.
Q: Jak často lze odeslat mailové sdělení na jednoho člověka?
A: Max. jednou za 14 dní. V případě potřeby zrealizovat výjimečnou mailovou rozesílku zkontaktuj BO-Tech a BackOffice Team Leadera.
Q: Jak opravdu zarezervuji mailové adresy pro nějaký termín, aby byly jen pro moji rozesílku?
A: Zde záleží na více faktorech:
- Pokud od obchodníka příjde požadavek na mailovou rozesílku 1.12., kterou chce realizovat např. 12.12. tak jsme schopní ověřit počet adres, zarezervovat je a potvrdit pro toto datum je i potvrdit (Jelikož se požadavek na mailovou rozesílku vejde do termínu oslovení uživatele na jednou za 14 dní).
- Pokud od obchodníka příjde požadavek na mailovou rozesílku 1.12., kterou chce realizovat např. 20.12. tak jsme schopní ověřit počet adres, zarezervovat adresy ale nepotvrdíme je (Jelikož se požadavek na mailovou rozesílku nevejde do termínu oslovení uživatele na jednou za 14 dní). Zde můžeme NEZÁVAZNĚ zarezervovat mailové adresy s informací pro obchodníka že ZÁVAZNĚ mu můžeme zarezervovat mailové adresy nejdříve až 6.112 ( 20.12. – (1.12. + 14 dní limit) = 5 dní přesah, 1.12. + 5 dní přesah = 6.12.).
Před rezervací rozesílky je také nutné se zeptat, za kolik korun je jedna mailová adresa a zda jde celá rozesílka do složky doručené a nebo hromadné.
Q: Jsme schopní cílit na nákupní úmysl či zájem a garantovat v rámci mailové rozesílky?
A: Pokud je rozesílka koncipovaná na AAM Zájem/AAM Nákup, tak v rámci rezervace a potvrzení mailových adres bez garance. Obchodu můžeme vyjít vstříc v případě, kdy požadavek na mailovou rozesílku cílenou na AAM se vejde do limitu termínu oslovení uživatele jednou za 14 dní a potřebný počet adres je mnohonásobně menší než počet adres dostupných adres. Bližší info k cílení na nákupní úmysl či zájem u BO-Tech