Parallax Branding

Parallax Branding je reklamní formát fungující na principu posouvaní obsahu na popředí pohybem kurzoru myši, kdy pohybem kurzoru se mění poloha jednotlivých vrstev pozadí.

Parallax Branding se skládá z tří částí: ze statického zafixovaného pozadí, spodní dynamické vrstvy a vrchní dynamické vrstvy. Kreativu je třeba připravit s ohledem na to, že spodní a vrchni dynamická vrstva se vždy přizpůsobí velikosti okna prohlížeče (Doporučujeme vzít v potaz, že v některých případech kdy má okno prohlížeče šířku jen 1280px – minimální možný viewport pro zobrazení kreativy (mínus scrollbar)).
  

Ukázka kreativy

Ukázka formátu Parallax Branding na Aktuálně.cz

  

Technické parametry

Stat. pozadí Horní vrstva Spodní vrstva
min. 1980×1200 px min. 1980×1200 px 
Přizpůsobí se šířce okna prohlížeče
min. 1980×1200 px 
Přizpůsobí se šířce okna prohlížeče
jpg / png Poloprůhledné png Poloprůhledné png

  

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statický obrázek
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.

  

Způsob výroby a doručení

  • Při tvorbě horní a dolní vrstvy doporučujeme veškeré sdělení umístit co nejdále od obsahu stránky
    • Při tvorbě horní vrstvy doporučujeme umístit sdělení k horní hraně poloprůhledného png a vycentrovat – poloprůhledné png se svojí šířkou přizpůsobí šířce okna prohlížeče.
    • Při tvorbě dolní vrstvy doporučujeme umístit sdělení k levé/pravé hraně poloprůhledného png – poloprůhledné png se svojí šířkou přizpůsobí šířce okna prohlížeče.