Parallax Branding je reklamní formát fungující na principu posouvaní obsahu na popředí pohybem kurzoru myši, kdy pohybem kurzoru se mění poloha jednotlivých vrstev pozadí.
Parallax Branding se skládá z tří částí: ze statického zafixovaného pozadí, spodní dynamické vrstvy a vrchní dynamické vrstvy. Kreativu je třeba připravit s ohledem na to, že spodní a vrchni dynamická vrstva se vždy přizpůsobí velikosti okna prohlížeče (Doporučujeme vzít v potaz, že v některých případech kdy má okno prohlížeče šířku jen 1280px – minimální možný viewport pro zobrazení kreativy (mínus scrollbar)).
Ukázka kreativy
Ukázka formátu Parallax Branding na Aktuálně.cz
Technické parametry
Stat. pozadí | Horní vrstva | Spodní vrstva |
---|---|---|
min. 1980×1200 px | min. 1980×1200 px Přizpůsobí se šířce okna prohlížeče |
min. 1980×1200 px Přizpůsobí se šířce okna prohlížeče |
jpg / png | Poloprůhledné png | Poloprůhledné png |
Důležité
- Nelze použít HTML5, pouze statický obrázek
- URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.
Způsob výroby a doručení
- Při tvorbě horní a dolní vrstvy doporučujeme veškeré sdělení umístit co nejdále od obsahu stránky
- Při tvorbě horní vrstvy doporučujeme umístit sdělení k horní hraně poloprůhledného png a vycentrovat – poloprůhledné png se svojí šířkou přizpůsobí šířce okna prohlížeče.
- Při tvorbě dolní vrstvy doporučujeme umístit sdělení k levé/pravé hraně poloprůhledného png – poloprůhledné png se svojí šířkou přizpůsobí šířce okna prohlížeče.