Nativni reklama je reklama, která graficky, kontextem a pocitově splývá s okolním obsahem v médiu ve kterém se objevuje a zapadá do jeho obsahu.
Příklad v toku zpráv na Centrum.cz

Ukázka kreativy
Technické paramentry
- Titulek: 72 znaků včetně mezer. Může být max 85, ale 72 je minimum které se zobrazí vždy.
 - Perex: 95 znaků včetně mezer. Perex se nezobrazuje všude, např. na centrum.cz
 - Inzerát bude označen slovem „Reklama“
 - Poutací obrázek: vzhledem k různému rozměru obrázků v anotacích je vhodné dodat tyto velikosti:
- 353x353px
 - 252x189px
 - 280x186px
 - 230x130px
 
 - V případě cílení pouze na konkrétní weby jsou rozměry tyto:
- Centrum / Atlas / Volny: 230x130px, 252x189px
 - Hn.cz: 230x130px, 252x189px
 - Zena.cz: 353x353px
 - Aktualne.cz: 280x186px
 
 - Pokud nebudou dodány všechny doporučené rozměry, nemusí být vidět celá plocha obrázku (v závislosti na webu / sekci kde se reklama zobrazí). V horních pozicích na Centrum / Atlas / Volny se poutací obrázek nezobrazuje.
 - Datová velikost jednoho poutacího obrázku je 75kB (max. datová velikost jednoho poutacího obrázku je 100kB)