Nativní reklama

Nativni reklama je reklama, která graficky, kontextem a pocitově splývá s okolním obsahem v médiu ve kterém se objevuje a zapadá do jeho obsahu.

Příklad v toku zpráv na Centrum.cz

 

Ukázka kreativy

  • Ukázka Nativní reklamy na Centrum.cz zde
  • Ukázka Nativní reklamy na Aktualne.cz zde

Technické paramentry

  • Titulek: 72 znaků včetně mezer. Může být max 85, ale 72 je minimum které se zobrazí vždy.
  • Perex: 95 znaků včetně mezer. Perex se nezobrazuje všude, např. na centrum.cz
  • Inzerát bude označen slovem „Reklama“
  • Poutací obrázek: vzhledem k různému rozměru obrázků v anotacích je vhodné dodat tyto velikosti:
    • 353x353px
    • 252x189px
    • 280x186px
    • 230x130px
  • V případě cílení pouze na konkrétní weby jsou rozměry tyto:
    • Centrum / Atlas / Volny: 230x130px, 252x189px
    • Hn.cz: 230x130px, 252x189px
    • Zena.cz: 353x353px
    • Aktualne.cz: 280x186px 
  • Pokud nebudou dodány všechny doporučené rozměry, nemusí být vidět celá plocha obrázku (v závislosti na webu / sekci kde se reklama zobrazí). V horních pozicích na Centrum / Atlas / Volny se poutací obrázek nezobrazuje.
  • Datová velikost jednoho poutacího obrázku je 75kB (max. datová velikost jednoho poutacího obrázku je 100kB)