Nativni reklama je reklama, která graficky, kontextem a pocitově splývá s okolním obsahem v médiu ve kterém se objevuje a zapadá do jeho obsahu.
Příklad v toku zpráv na Centrum.cz
Ukázka kreativy
Technické paramentry
- Titulek: 72 znaků včetně mezer. Může být max 85, ale 72 je minimum které se zobrazí vždy.
- Perex: 95 znaků včetně mezer. Perex se nezobrazuje všude, např. na centrum.cz
- Inzerát bude označen slovem „Reklama“
- Poutací obrázek: vzhledem k různému rozměru obrázků v anotacích je vhodné dodat tyto velikosti:
- 353x353px
- 252x189px
- 280x186px
- 230x130px
- V případě cílení pouze na konkrétní weby jsou rozměry tyto:
- Centrum / Atlas / Volny: 230x130px, 252x189px
- Hn.cz: 230x130px, 252x189px
- Zena.cz: 353x353px
- Aktualne.cz: 280x186px
- Pokud nebudou dodány všechny doporučené rozměry, nemusí být vidět celá plocha obrázku (v závislosti na webu / sekci kde se reklama zobrazí). V horních pozicích na Centrum / Atlas / Volny se poutací obrázek nezobrazuje.
- Datová velikost jednoho poutacího obrázku je 75kB (max. datová velikost jednoho poutacího obrázku je 100kB)