Ukázka kreativy
- Ukázka PR článek na Ekonom.cz zde
Příklad v toku zpráv na Ekonom.cz
Složení | Technické specifikace |
Titulek | Titulek musí mít do 85 znaků včetně mezer. |
Perex | Délka do 95 znaků včetně mezer. |
Obrázek k anotaci | statický GIF/JPG/PNG:
|
Hlavní poutací obrázek článku | statický GIF/JPG/PNG:
|
Text a obsah článku |
|
Doprovodné a ostatní ilustrace do článku |
|
Doporučený způsob předání podkladů
- Podklady pro zpracování a nasazení PR článku dodat ideálně 5 dnů před startem kampaně
- Text článku připravený a formátovaný na odstavce s vyznačením zvýrazněných (tučných) pasáží a odkazů směřujících mimo článek (včetně cílových URL), uložený ve formátu .DOC nebo .RTF.
- Soubory obrázků pojmenované podle tématu článku, typu a rozměru.
- Max. datová velikost jednoho obrázku – 250kB
- V případě obrázku který obsahuje logo či jiný textový prvek, prosíme o zaslání obrázku koncipovaného pro výřezy 16:9, 3:2 a 1:1
- Koncipování obrázku pro výřezy z důvodu správného zobrazení napříč zařízeními (PC, Mobilní zařízení,…)
- Případné měřící kódy v samostatném .TXT souboru s popisem a označním jednotlivých kódů a skriptů.
Obecná pravidla
- Nadpis nesmí obsahovat kapitálky, vyjma ustálených slovních spojení.
- Musí být dodržena diakritika a interpunkce.
- Text by neměl obsahovat nespisovné výrazy a nesmí obsahovat výrazy vulgární.
- Text musí být psán v souladu s platnými pravidly pravopisu.