Transition Branding

Transition Branding je nestandartní reklamní formát, jehož pozadí se automaticky prolíná mezi další dvě pozadí a následně prolne tyto tři pozadí zpětně. Tento efekt prolínání lze buď prodloužit a nebo tento efekt cíleně zkrátit.

 

Ukázka kreativy

Ukázka varianty kreativy se zafixovaným prolínacím pozadím na službě aktualne.cz – ZDE

Technické specifikace

  • Tři pozadí o velikosti 2000x1400px, která budou zafixována

 

Technické parametry

První pozadí (č.1) Druhé pozadí (č.2) Třetí pozadí (č.3)
2000×1400 px 2000×1400 px 2000×1400 px
jpg / png jpg / png jpg / png

 

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statická pozadí
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.
  • Celková datová velikost kreativy by neměla přesáhnout 800 kB
  • Pozadí musí být přizpůsobené podle šířky obsahu služby (1080px)
  • Při načtením stránky se jako první načte první pozadí. Dále pokračuje animace a první pozadí se prolne do druhého pozadí a dále do třetího.
  • Není realizovatelné pro prohlížeče Internet Explorer 10 a jeho nižší verze (IE 10, IE 9,…)

 

Způsob výroby a doručení

  • Kreativa nesmí stejnou barvu pozadí jako webu, musí být dostatečně odlišena od obsahu.
  • V případě, že pozadí nebude moci být opakováno je třeba dodat barvu v hexakódu např. #FF8000. Tato barva by měla navazovat na dodané pozadí pro plynulý přechod do jednolité barvy