Behaviorální cílení Economia

Umíme cílit nejen na věk a pohlaví, další cílení viz. tabulka.
 

Tabulka – cílení

Zájem Zboží Služby
AAM zajem Maminky miminek AAM nakup Mobilní telefony AAM nakup Dovolená
AAM zájem Zdravý životní styl AAM nakup Nové auto AAM nakup Prace – zajemce o praci
AAM zájem o cestování AAM nakup Ojeté auto AAM nakup Pronajem bytu
AAM zajem IT a Veda AAM nakup Lyže AAM nakup Koupe bytu
AAM zajem Mobilni telefony AAM nakup Parfémy AAM nakup Pujcky
AAM zajem Osobni Finance AAM nakup CLéky AAM nakup Sporeni a Investice
AAM zajem Aktivni sport AAM nakup Knihy AAM nakup Reality
AAM zajem Pocitacove Hry AAM nakup Software AAM nakup Stavebni sporeni
AAM zajem Vareni AAM nakup Koupě domu AAM nakup autoservis
AAM zajem Zdravi a nemoci AAM nakup Nábytek AAM nakup Hypoteky
AAM zajem Hokej AAM nakup Prémiová Auta
AAM zajem Auta AAM nakup Luxusní dovolená
AAM zajem Literatura AAM nakup Kuchyně
AAM zajem Moda AAM vyssi prijmove skupiny – zbozi nad 50tis a btb smena
AAM zajem Ekonomika
AAM zajem Fotbal
AAM zajem Bydleni
AAM zajem Krasa
AAM zajem Sport
AAM zajem B2B podnikatele a zivnostnici
AAM zajem Zahrada
AAM zajem Vysoká škola
AAM zajem Domácí mazlíčci zvířata
AAM zajem Apple
AAM zajem Kultura
AAM zajem rekonstrukce
AAM zajem Lyzovani
AAM zajem Rodina
AAM zajem víno a vinařství
AAM zajem o vzdelavani
AAM zájem Aktivni cyklistika
AAM zajem Logistika
AAM cileni na manazery
AAM zájem Ekologie a obnovitelné zdroje
AAM zájem Kryptoměny
AAM zájem Pojištění
AAM zájem Jídlo
AAM zájem Filmy a Seriály
AAM zájem Pití
AAM zájem Zemědělství
AAM zájem Tenis
AAM zájem Formule 1
AAM zájem Slevy
AAM zájem Hudba
AAM zájem Vánoce

 

Info – Jak se data sbírají

Publika se sbíraji pomocí analytického nástroje Adobe Audience Manager data o pohybu uživatelů z více než 80 webů českého internetu, které měsíčně navštíví přes 5 miliónů unikátních uživatelů. Na základě těchto dat pak tvoří inzerentům na míru konkrétní publika. Pokud např. přijde módní značka se zájmem o cílení na mladé ženy se zájmem na módu, dokážeme pro ni vytvořit publikum na základě častých návštěv módních sekcí webů jako jsou rubrika Móda a krása na Žena.cz, módní sekce Ona iDNES, móda na Blesku pro ženy, móda na Dáma.cz nebo móda na Kafe.cz. Díky širokému spektru zapojených webů s vysokou návštěvností dokážeme inzerentům nabídnout vysoce relevantní publika.