Interactive Branding

Interactive Branding / Fireplace (neboli „dvouvrstvý“ Branding / Fireplace) je nestandartní reklamní formát, jehož pozadí překrývá stávající a to na základě interakce kurzoru myši se stránkou. Tento efekt lze u Interactive Branding / Fireplace realizovat buď horizontálně (horizontální překrývání pozadí) nebo vertikálně (vertikální překrývání pozadí).
  

Ukázka kreativy

Ukázka varianty kreativy se zafixovaným pozadím na službě centrum.cz – ZDE
  

Technické specifikace

  • Hlavní pozadí o min. rozměru 1980x1400px.
    • V případě varianty s opakováním pozadí je nutné dodat hlavní pozadí o min. rozměru 1980x600px.
  • Překrývací pozadí o min. rozměru 1980x1400px, které  překrývá stávající pozadí na základě interakce kurzoru myši se stránkou.
    • V případě varianty s opakováním pozadí je nutné dodat hlavní pozadí o min. rozměru 1980x600px.
  • Volitelné, opakovací pozadí o min. rozměru 1980x600px

  

Technické parametry

Hlavní pozadí Překrývací pozadí Opakovací pozadí
min. 1980×1400 px /

min. 1980×600 px *

min. 1980×1400 px /

min. 1980×600 px *

min. 1980×600 px
jpg / png jpg / png jpg / png

* Platí pro variantu kreativy s opakovacím pozadím.
  

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statická pozadí
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.
  • Celková datová velikost kreativy by neměla přesáhnout 350 kB
  • Pozadí musí být přizpůsobené podle šířky obsahu služby (1080px)
  • Při načtením stránky se jako první načte překrývací pozadí. Pod překrývacím pozadí se nachází hlavní pozadí.
  • Není realizovatelné pro prohlížeče Internet Explorer 10 a jeho nižší verze (IE 10, IE 9,…)

  

Způsob výroby a doručení

  • Kreativa nesmí stejnou barvu pozadí jako webu, musí být dostatečně odlišena od obsahu.
  • Pokud zvolíte variantu s možností opakování pozadí do konce stránky, je nutné, aby na sebe pozadí navazovalo. V opačném případě je třeba, aby pozadí dole přecházelo do jednolité barvy pro nahrazení barvou.
  • V případě, že pozadí nebude moci být opakováno je třeba dodat barvu v hexakódu např. #FF8000. Tato barva by měla navazovat na dodané pozadí pro plynulý přechod do jednolité barvy