Reklamní formát Parallax funguje na principu posouvání poloprůhledného obsahu na popředí proti sticky pozadí, které zůstává na svém místě ve vztahu ke stránce.
Parallax efektem lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a nechat je si projít příběh jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.
Výška je variabilní a je závislá pouze na výšce viewportu okna prohlížeče, ale vždy je viditelná minimálně 300x600px horní část. Reklama tedy vyplní celý pravý sloupec.
Kreativa je sestavená z 300x600px poloprůhledného png na popředí, a 300x1200px obrázku pozadí.
Ukázka kreativy
Příklad formátu Parallax v pozici halfpage naleznete zde.
Technické parametry
Parallax | |
Formát | jpg/png |
Rozměry (ŠxV) | 300x1200px + 300x600px transparent png |
Datová velikost | do 200 kB |
Důležité
- Nelze použít HTML5, pouze statický obrázek
- URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.