Gyro Interscroller

Gyro Interscroller je dvouvrstvý reklamní formát fungující na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí, které zůstává na svém místě ke vztahu ke stránce. Předností tohoto formátu je přítomnost změny orientace obrazu při naklonění mobilního zařízení. O tuto funkci se stará gyroskop ve spolupráci s akcelerometerem.

Horní vrstva tohoto formátu při posouvání obsahu zůstává při posouvání obsahu zafixována a slouží pro sdělení příběhu. Spodní vrstva tohoto formátu zůstává na svém místě ke vztahu ke stránce a slouží v podobě pozadí jako zvýraznění vrstvy horní.

V rámci tohoto efektu lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a prohlednout ji jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.

Ukázka kreativy

Reálná ukázka kreativy

Technické parametry

Gyro Interscroller Horní vrstva
Formát poloprůhledné png
Rozměry (ŠxV) 420x540px
Datová velikost do 200 kB
Gyro Interscroller Spodní vrstva
Formát (Spodní vrstva vrstva) jpg/png
Rozměry (ŠxV) 500x840px
Datová velikost do 200 kB

 

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statické obrázky.
  • Vzhledem k různým typům a velikostem displayů na některých zařízeních či webech (například pokud je aktivní „sticky“ menu) nemusí být celou dobu viditelná horní nebo dolní část obrázku. Doporučujeme proto hlavní sdělení umisťovat doprostřed kreativy.
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.