Inread

Reklamní formát Inread funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí, které se posouvá opačným směrem ve vztahu ke stránce

Parallax efektem reklamního formátu Inread lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a nechat je si projít příběh jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci.

Pro tento reklamní formát je stanovená výška 1400 px, kdy ve výřezu (480 x 300 px) je při scrollování zcela vidět 700 px sdělení. Kreativu je třeba připravit s ohledem na to, že horní a dolní obrázku nemusí být viditelná uživatelům kteří mají nedostatečnou velikost okna prohlížeče na výšku (Velikost okna prohlížeče, záhlaví, stavový řádek a jiné lišty, jsou závislé na nastavení jednotlivých uživatelů.). Proto pro horních a dolních 350 px tohoto formátu doporučujeme dát pouze doprovodné sdělení či grafický přechod do jedné barvy.
  

Ukázka kreativy

Příklad formátu (s volitelným překryvem) v pozici wallpaper naleznete na odkaze zde.

            

            

            

            

            

            

            

Technické parametry

Inread
Formát jpg/png/gif
Rozměry (ŠxV) 480x1400px (výřez 480x300px)
Datová velikost do 200 kB
Inread – překryv (volitelné)
Formát poloprůhledné png
Rozměry (ŠxV) 480x300px
Datová velikost do 150 kB

  

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statické obrázky
  • Tento reklamní formát nelze cílit na respekt.cz
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.