Inread

Reklamní formát Inread funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí, které se posouvá opačným směrem ve vztahu ke stránce.

Parallax efektem reklamního formátu Inread lze umožnit uživatelům stránek převzít kontrolu nad zobrazením reklamy a nechat je si projít příběh jejich vlastním tempem. V rámci celkové výšky kreativy vzniká prostor pro příběh, který je vnitřní hodnotou samotného formátu s účelem vybudit zvědavost a oslovit uživatele stránek k akci. Reklamní formát Inread se svojí šířkou vždy přizpůsobí šířkou obsahu článku, tudíž jak obrázek tak i výřez (ve kterém je vidět samotná kreativa) se podle potřeby přizpůsobí a tím vyplní prostor mezi odstavci obsahu článku.

Kreativu je třeba připravit s ohledem na to, že horní a dolní část obrázku nemusí být viditelná uživatelům kteří mají nedostatečnou velikost okna prohlížeče na výšku (Velikost monitoru notebooku/desktop zařízení, velikost okna prohlížeče, záhlaví, stavový řádek a jiné lišty závislé na nastavení jednotlivých uživatelů.).
  

Ukázka kreativy

Příklad formátu v pozici wallpaper na službě ekonom.ihned.cz naleznete na odkaze zde.

            

            

            

            

            

            

            

Technické parametry

Inread
Formát jpg/png/gif
Rozměry (ŠxV) 800x1600px (Viditelný výřez – šířka: podle šírky obsahu článku, výška: 350px)
Datová velikost do 300 kB

  

Důležité

  • Nelze použít HTML5, pouze statické obrázky
  • URL pro proklik (včetně případného měření) a kód pro externí měření impresí, pokud je vyžadováno, zašlete prosím spolu s podklady.