Mouseover Branding

Popis:

Branding je složen ze třech pozadí a dvou průhledných elementů umístěných na boky. Pozadí se plynule mění při najetí myší na elementy na bocích a umožňuje tak zajímavé kreativní využití reklamní plochy brandingu.

 

Ukázka kreativy

Ukázka formátu na službě Aktuálně.cz
 

Technické specifikace pro weby Aktuálně.cz (včetně video.aktualne.cz), Ihned.cz, Žena.cz, Vaření.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, Volný.cz, Vybermiauto.cz

  • Pro obrandování celé internetové stránky je třeba dodat tři 2000x2000px jpg/png pozadí, jedno se zobrazí v základu, pozadí 2 a 3 v závislosti na mouseover. Pozadí bude vycentrované na střed. Content je posunut 210px odshora. Šířka prostoru pro content je 1080px.
  • 2x transparentní png na boky, každý o šířce 460px. Výška je v základu 100px, ale je možné i např. 200px – záleží na kreativě. (Těmto elementům můžeme následně nastavovat barvu pozadí – například mohou slabě pulzovat bílou barvou pro přilákání pozornosti – viz náhled.
  • V grafice je třeba počítat se safe-zónou na bocích. Ve většině případů je viditelných minimálně 120px na každou stranu směrem od contentu.
  • Mimo standardní měření je možné měrit interaktivitu; lze nasadit klientské měřící pixely které se zavolají na mouseover elementů na bocích, a také je možné na nich měřit zvlášť prokliky.
  • Celková datová velikost kreativy by neměla přesáhnout 450 kB.