3D Cube je interaktivní reklamní formát se čtyřmi částmi, který je přizpůsobený jak pro mobilní tak i desktop zařízení. Jedním...
Read More
Podklady je nutno dodávat řádně označeny aby se zajistilo bezproblémové nasazení.
Příklad.: bannerXY.jpg, cílová URL na proklik: XY, měřící kód: XY.
Příklad.: bannerXY.jpg, cílová URL na proklik: XY, měřící kód: XY.
Doporučujeme
Companion Branding


Companion Branding je nestandardní formát využívající efekt výřezu v pravém sloupci spolu s brandingem pozadí. Proklikávací plocha je z celé...
Read More
Mobile Interscroller


Mobile Interscroller je reklamní formát, který funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí...
Read More
Mouseover Branding


Popis: Branding je složen ze třech pozadí a dvou průhledných elementů umístěných na boky. Pozadí se plynule mění při najetí...
Read More
Branding třetích stran


V některých případech lze použít po předchozí dohodě pro branding také zobrazovací script třetích stran (například AdForm). Dodaný zobrazovací script...
Read More
Branding Video Reveal


Branding Video Reveal je nestandardní formát, vycházející se standardního brandingu o velikosti 2000x1000px. Ukázka na Aktualne.cz. Součástí kreativy je 720p...
Read More
Companion Branding


Companion Branding je nestandardní formát využívající efekt výřezu v pravém sloupci spolu s brandingem pozadí. Proklikávací plocha je z celé...
Read More
Double Leaderboard


Díky svému umístění je Double Leaderboard velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Double Leaderboard může mít podobu klasické statické reklamy...
Read More
Expanding halfpage


Expanding halfpage je jeden (jpg/png) obrázek o velikosti 1020x600px, jehož levá část o velikosti 300x600px je vidět vždy - jako...
Read More
Gyro Interscroller


Gyro Interscroller je dvouvrstvý reklamní formát fungující na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí,...
Read More
Interactive Branding


Interactive Branding / Fireplace (neboli "dvouvrstvý" Branding / Fireplace) je nestandartní reklamní formát, jehož pozadí překrývá stávající a to na...
Read More
Katalog Najisto Branding


Ukázka kreativy Ukázka formátu Branding v katalogu Najisto.cz Technické specifikace Pro obrandování celé internetové stránky je třeba dodat pozadí...
Read More
Leaderboard


Díky svému umístění je Leaderboard velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Leaderboard může mít podobu klasické statické reklamy nebo jej...
Read More
Live Interscroller


Live Interscroller je dvouvrstvý reklamní formát fungující na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí,...
Read More
Medium Rectangle


Díky svému umístění je Medium Rectangle velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Medium Rectangle může mít podobu klasické statické reklamy...
Read More
Mobile Sticky Video


Mobile Sticky Video je reklamní formát videobanneru pro mobilní zařízení, který je umístěn na první reklamní pozici v textu. Jakmile...
Read More
Mobile Branding


Mobile Branding je responsivní reklamní formát který se zobrazuje na vršku stránky. Při orientaci zařízení "na výšku" se po určitou...
Read More
Mobile Premium Square – Under Cover


Mobile Premium Square - Under Cover je mobilní formát, který je plně responsivní. Díky této vlastnosti se kreativa přizpůsobí šířce...
Read More
Mobile Interscroller


Mobile Interscroller je reklamní formát, který funguje na principu posouvání obsahu na popředí a to rozdílnou rychlostí, než posouvání pozadí...
Read More
Mobile Popup


Mobile Popup je mobilní formát, který je plně responsivní. Díky této vlastnosti se kreativa se přizpůsobí šířce okna mobilního zařízení...
Read More
Mobile Premium Square


Mobile Premium Square je mobilní formát, který je plně responsivní. Díky této vlastnosti se kreativa se přizpůsobí šířce okna mobilního...
Read More
Mobile Sticky Banner


Mobile Sticky Video je reklamní formát banneru pro mobilní zařízení, který je umístěn na první reklamní pozici v textu. Při...
Read More
Mouseover Branding


Popis: Branding je složen ze třech pozadí a dvou průhledných elementů umístěných na boky. Pozadí se plynule mění při najetí...
Read More
Multiple branding


Multiple branding je reklamním formátem, u kterého jednotlivá pozadí se posouvají při scrollování nezávisle na scrollingu stránky. Tímto vzniká tak...
Read More
Parallax Branding


Parallax Branding je reklamní formát fungující na principu posouvaní obsahu na popředí pohybem kurzoru myši, kdy pohybem kurzoru se mění...
Read More
Halfpage Parallax


Reklamní formát Parallax funguje na principu posouvání poloprůhledného obsahu na popředí proti sticky pozadí, které zůstává na svém místě ve...
Read More
Quattro Branding


Ukázka kreativy Ukázka formátu Quattro Branding na službě Aktuálně.cz Technické specifikace pro weby Aktuálně.cz (včetně video.aktualne.cz), Hn.cz, Žena.cz, Vaření.cz,...
Read More
Running Branding


Running Branding je nestandartní reklamní formát, jehož pozadí se automaticky díky animaci pohybuje. Ukázka kreativy Ukázka formátu Running Branding na...
Read More
Scratch Branding


Scratch Branding/Fireplace je reklamní formát využívající pohybu kurzoru myši k zobrazení skrytého obsahu na obrazovce zařízení. Několika pohyby je možné...
Read More
Scratch Card


Scratch card je banner využívající interaktivních dotykových gest k zobrazení skrytého obsahu na obrazovce zařízení. Několika gesty je možné zobrazit...
Read More
Side Video Branding


Side Video Branding je nestandardní reklamní formát, který na levém boku stránky obsahuje video. Kliknutím na video se jeho velikost...
Read More
Slide Halfpage


Jedná se o reklamní formát, který se skládá ze dvou obrázků. Pokud uživatel nemá ukazatel v oblasti banneru tak je...
Read More
Starter + iLayer


Reklamní formát, který se skládá ze dvou částí/kreativ - Starter a iLayer. Velikost Starteru se odvíjí od velikosti standartních reklamních...
Read More
Sticky Branding


Sticky Branding je nestandartní reklamní formát s fixním leaderboardem. Při scrollování obsahu stránky zůstává leaderboard stále na pozici. Vpravo nahoře...
Read More
Sticky Video Branding


Sticky Video Branding je nestandartní reklamní formát s fixním leaderboardem, který obsahuje vycentrované video. Při scrollování obsahu stránky zůstává leaderboard...
Read More
Sticky Video Leaderboard


Sticky Video Leader je nestandartní reklamní formát s fixním leaderboardem, který obsahuje vycentrované video. Při scrollování obsahu stránky zůstává leaderboard...
Read More
Transition Branding


Transition Branding je nestandartní reklamní formát, jehož pozadí se automaticky prolíná mezi další dvě pozadí a následně prolne tyto tři...
Read More
Triple Branding


Ukázka kreativy Ukázka formátu Triple Branding na službě Aktuálně.cz Technické specifikace pro weby Aktuálně.cz (včetně video.aktualne.cz), Hn.cz, Žena.cz, Vaření.cz,...
Read More
Video banner


Video banner je reklamní HTML5 formát, který se skládá z videa a statického obrázku. Ukázka kreativy Ukázku kreativy v pozici...
Read More
Wide Skyscraper


Díky svému umístění je Wide Skyscraper velmi výrazným a oblíbeným reklamním formátem. Wide Skyscraper může mít podobu klasické statické reklamy...
Read More